Afgelopen woensdag 3 mei was de premiere van Hoe is het met ons? Dinsdag 3 mei verscheen deze mooie voorbeschouwing in het NHD. De premiere was ontroerend, mooi en de nieuwe Nederlandse burgers kwamen op het eind van de voorstelling op. De gesprekken in het cafe gingen nog lang door. Altijd een teken dat er iets goeds is bewogen. In najaar volgt reprise. De voorstellingen nu zijn allemaal uitverkocht!

Podcast vanuit Vredenburg Utrecht over Jos van Dijk, het amateurtheater en de voorstelling Om te beginnen bij het begin
Donderdag 26 maart waren we te gast in de Vrije Ruimte in Vredenburg om een podcast op te nemen over het leven van Jos van Dijk, het amateurtheater in Nederland

